جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش.

داستان ( خواهر حشری من )

خواهر حشري من
سلام : اسم من مهدي است . من الان 18 سالمه داستاني كه مي خام براتون بگم ماله 2 سال پيشه يعني زماني كه من 16 ساله بودم . اون موقع خواهرم مهسا 13 سالش بود . دوم راهنمايي بود .و منم دوم دبيرستان بودم . . مامانم و بابام هر دو سر كار مي رفتند . ساعت 7 صبح ميرفتند تا 5 بعد از ظهر . . يه روز كه قرار بود خواهرم بعد از مدرسه با دوستش بره بيرون من وقتي ديدم خونه خاليه به دوست دخترم كه همسايمون بود و اسمش الهام بود زنگ زدم و گفتم بيا خونمون اونم اومد . ما با هم سكس هم مي كرديم البته بيشتر جنبه مالوندن داشت و سكس واقعي نبود . خلاصه من و الهام لخت شده بوديم و تو بغل هم بوديم من با كس اون بازي مي كردم اونم با كير من . يه دفعه ديدم صداي در اومد توجه نكردم چون قرار نبود كسي بياد همينطور كه تو بغل هم بوديم يه دفعه نگام افتاد به يه طرف ديدم خواهرم داره نگاه مي كنه سريع دويديم لباسامونو پوشيديم . خواهرمم هي به ما فحش مي داد . بيچاره الهام داشت گريه مي كرد خواهرم مي گفت به باباتون ميگم پدرتونو در بياره كثافت ها . من الهامو فرستادم گفتم تو برو من درستش ميكنم . اومدم پيش خواهرم گفت چه غلطي مي كردين كثافت آشغال گفتم هيچي . گفت شب كه به بابا گفتم آبروتونو بردم اون موقع ميفهميد. من خيلي ميترسيدم چون مهسا قبلا هم مسايل ديگه ايي رو به مامان يا بابام گفته بود . گفتم مهسا يه وقت چيزي به كسي نگي ها بيچاره مي شيم . يه ذره فكر كرد گفت يه شرط داره گفتم هر چي باشه قبوله گفت بايد واسه من يه دوست پسر پيدا كني . گفتم اين چه حرفيه تو ميزني تو هنوز بچه ايي . ( البته خواهرم هيكل خوبي داشت و به دبيرستاني ها مي خورد ) گفت من نميدونم اگه اين كارو نكني به بابا مي گم همه دوستام دوست پسر دارن خوب منم مي خام ديگه گفتم باشه ولي منم هر وقت بخام دوستم الهامو ميارم خونه گفت باشه . خلاصه يه مدت گذ شت و من چند تا از پسرا رو به خواهرم نشون دادم ولي اون خوشش نيومد . از قضا يه خانواده ايي تازه اومده بودن آپارتمان ما كه يه پسر داشت كه يه سال از من كوچكتر بود و اسمش پويا بود .به خواهرم گفتم گفت خوبه و قرار شد اونو واسه خواهرم جور كنم . بعد از اينكه رابطه دوستي با پويا بر قرار كردم يه روز بهش گفتم پويا تو دوست دختر داري گفت نه گفتم مي خاي يه دونه داشته باشي گفت آره از خدامه گفتم مي خاي با خواهر من دوست بشي . اول تعجب كرد دوباره ازش پرسيدم گفت تو ناراحت نمي شي گفتم نه واسه چي گفت خوب آره دوست دارم راستشو بخاي از اون روزي كه اومديم چشمو گرفته . گفتم پس برو خونتون الان صداش مي كنم بياد اون رفت خونشون و منم رفتم خواهرمو صدا زدم كلي خوشحال شد و رفت خونه پويا . البته فقط اون روز بود كه خواهرم رفت خونه پويا و بقيه روزها پويا مي اومد خونه ما چون مادرش همش خونه بود .رفت و آمدهاي پويا به خونه ما هر روز داشت بيشتر ميشد طوري كه اوايل وقتي من نبودم قرار مي زاشتن ولي بعد از مدتي در حضور من با هم مي رفتن تو اتاق و حال مي كردن . . وضعيت خواهرم خيلي خراب شده بود يادمه يه بار كه با پويا تو اتاق بودن اومد و از من يه فيلم سوپر خواست منم بهش دادم و گفتم مهسا مواظب باش پردت .... كه گفت نگران نباش خودم با خودكار پارش كردم من كه داشتم شاخ در ميآوردم .البته اين قضايا ماله يه سال بعد بود يعني خواهرم آخراي سمو راهنمايي شده بود . از اون به بعد حتي جلوي پويا هم با من سكس مي كنه يه بار به من گفت تو هم بيا منو بكن كه گفتم نه راستشو بخاين من بيشتر از كس دادن خواهرم لذت ميبردم و سكس اونارو نگاه مي كردمو جق مي زدم . يه بار خواهرم جلوي پويا به من گفت تو چرا منو نمي كني . گفتم من بيشتر دوست دارم ببينم تو كس مي دي گفت جدي ميگي ؟ گفتم آره . بعد به پويا گفتم پويا تو مي توني چند نفرو پيدا كنيد كه با هم جلوي من خواهرمو بكنيد گفت آره . خواهرم گفت يعني سكس گروهي جلوي تو ؟ گفتم آره گفت جووووون چه حالي ميده . خلاصه پويا دو تا از دوستهاي كير كلفتشو پيدا كرد و يه روز خونه ما قرار گذاشت .البته چون مدرسه پويا يه جاي دور بود و دوستاشم از مدرسه اومده بودن مارو نميشناختن و تو محل هم تابلو نميشد . . مهسا كلي آرايش كرده بود و قرار شد لخت منتظر بشينه و منم با لباس كنار اون روي مبل نشسته بودم بعد از يه مدت پويا و دو تا از دوستاش اومدن و مهسا رفت در و باز كرد . يه كي از دوستاش گفت به به چه كسي . يه دست هم به پستونه خواهرم زد و اون يكي هم به كس خواهرم دست كشيد . من كه با همين دو تا صحنه شق كرده بودم رفتم و به اونا سلام دادم . .خلاصه سريع همه لخت شديم و اون سه تا افتادن رو خواهرم و من هم رو يه صندلي شروع كردم به نگاه كردن . همه جوره خواهرمو جر دادن .و از همه با حال ترش موقعي بود كه يكي كرده بود تو كسش و يكي تو كونش و يكي هم تو دهنش . من كه احساس كردم الان آبشون مي ياد گفتم بچه ها آبتونو نريزيد بيرون مي خام اونو بريزيد رو صورت خواهرم . هر چهار نفرمون وايساديم روبروي صورت خواهرم و جق زديم و آب كيرمون با سرعت مي پاشيد تو دهن و صورت خواهر جونم.

۵۹ نظر:

  1. خاک تو سر کسکشت کنن بی غیرت جاکش.لاشی مادر جنده

    پاسخحذف
  2. خواهرتو بیار منم بکنم کیرم کلفته

    پاسخحذف
  3. خیلی مادر جنده ای !عوضی بی غیرت

    پاسخحذف
  4. میدونی فاصله موندن و مردن میتونه یه لحظه فکر بد به هوای لذت باشه.داداشی این فکراتو بذار کنار بایست ومرد باش به امید روزهای خوش

    پاسخحذف
  5. كيرم تو اين داستانه توخمي كس كش دوروغگوي بي غيرت

    پاسخحذف
  6. من اتفاقی اومدم تو وبلاگت 1 چیز رو میخواستم بهت بگم تو از حیون هم پست تری حیف آدم نیست که اسمش رو تو باشه !!!!انسان اینقدر بی غیرت تو 2 حالت داری یا بیماری که پیشنهاد میکنم به پزشک مراجعه کنی یا هم از 1 سری پست تر از خودت مامور شدی که این چرت و پرت ها رو بنویسی!!!!!!!1 ذره به زندگیت نگاه کن هم تو هم کسایی که این ها رو میخونید میفهمید که مسیر رو اشتباه رفتید!!!!

    پاسخحذف
  7. وای وای باور کردیمومعلومه 1 احمق که خرش کردن این چرت وپرت ها رو نوشته.ولی به اربابات بگو ابرانی ها با این چیزا بی غیرت نمی شن.

    پاسخحذف
  8. واقعا خاک بر سرت کسکش

    پاسخحذف
  9. خواهرت کسش مو داشت یاموهاشو زده بود

    پاسخحذف
  10. خودمونیم می دونم همه این داستانا دروغه
    ولی اگه کسی پیدا شه همچین کاری کنه واقعا ادم نیست
    من حتی از خوندن سکسای محارم هم یه جوری عذاب وجدان میگیرم
    بچه ها بدون شوخی وتعارف میگم
    خوندن داستانای محارم اصلا خوب نیست همینطوری هم تاثیرات بد روتون داره
    محارم رو اگه بخونید دیگه واویلا میشه
    یاعلی

    پاسخحذف
  11. کس ننت بی غیرت بی مادر

    پاسخحذف
  12. خـــیــــلی دیگه تو آخرشی..آخه کسکش بی غیرت تااینجا که انقدرهوسبازی کردی به کجارسیدی؟؟به جای اینکه خواهرتو آدم کنی..مــیــکــنــیـش؟؟!!

    پاسخحذف
  13. از سگ كمتري تو
    مادرتو كاييدم
    اگه سياسي مياسيه كه خواهره تو و همه بالاتراتو گاييدم از كون
    بي غيرت عوضي
    فكر كردي ايرانيها اينقدر بي غيرتن
    مادر غهبه

    پاسخحذف
  14. به عنوان یه دخی میگم وااقعاااااااااااا خاک تو سر عقده ایت کنن بی غیرت
    من اگه یه داداش م3 توئه کس کش داشتم اول اون و میکشتم بد خودم و
    دیگه بهت فحش نمیدم بجه کونی بقسه از خجالتت در اومدن
    سکس با مادر و خواهر چه لذتی داره لاشی!
    بورو جنده بکن خوب کثافت

    پاسخحذف
  15. من فکر میکنم تو خودت گی باشی که هیچ تا صبی روی خواهرت نداری،البته که داستانی که تعریف کردی دروغ بود ولی در کل به درد تمیز کردن مستراح پارکها هم نمیخوری

    پاسخحذف
  16. كس ننه ى بى ناموس،بىغيرت،كس كش عوضى ننگت باد،خواهر كوسده،تف تو سوراخ كونت دييوس،خارتو من گاييدم.

    پاسخحذف
  17. مادر جنده این جیه می نویسب

    پاسخحذف
  18. ببین داداش ریدی !!! آخه چرا انقدر کس شعر مینویسی که ملت همه فحشت بدن؟بچه کونی کس نباف !!! ریدی !!! یک دونه نظر نیست که نریده باشه بهت !!!

    پاسخحذف
  19. خاك بر اون سرت بي ناموس از كس دادن خواهرتم لذت ميبري؟ حتما خودتم خيلي كوني هستي!! مطمعن باش يه روزي تو رو هم مي كنن و داستانتو اينجا مي نويسن. كس كش مادرجنده حروم زاده

    پاسخحذف
  20. تو که راست میگی مادر دروغ گورو کل ایران بکنه مادر جنده راستی ادرس خونتونو بده بیام هم مامانتو بکنم هم خواهرتو

    پاسخحذف
  21. خیلی اشغال و بی غیرتی،اخه تو برادری؟از خواهرت برای لذت خودت استفاده می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  22. خیلی نامردی عوضی آشغال. اگه گیرت بیارم تیکه بزرگت نخون کوچکه پاته بی شرف

    پاسخحذف
  23. ببین"من برای چند ثانیه چشممو می بندم وهمه چی رو فراموش میکنم.....فحش نمیدم-ناسزانمیگم"فقط یکم فکر کن

    پاسخحذف
  24. خاک تو سرت بی غیرت.من با این که دخترم ولی خیلی بی غیرتی...

    پاسخحذف
  25. خاک بر سر بی غیرت لاشیت کنن کیرم تو کس ننه بی غیرتت خواهر جنده
    کیر خر تو کس ننت بی غیرت
    کیر خر تو کونت تا ته که جر بخوری

    پاسخحذف
  26. می دونم این داستان الکیه
    ولی وقتی که این ایده تو کلت بود معلومه خیلی بی غیرتی
    البته فک نکنم خواهر داشته باشی
    اگه داری گاییدمش در هر صورتم که ننتو گاییدم

    پاسخحذف
  27. بچه ها تلاش کنین از این سایت ها دوری کنید این حروم زاده ها میخوان غیرت یه ایرانی رو زیر سوال ببرن من هم تلاش میکنم دیگه به این سایت نیام درضمن اگه با هم باشیم هرگز یه حروم زاده جرات نمیکنه فرهنگ مارو زیر سوال ببره و این جوری وانمود کنه که جوان ایرانی بی غیرت هست

    پاسخحذف
  28. واقعا برات متاسفم كس كش پدر سگ.سيب زميني بي غيرت،واقعا كه رييييييييديييييي با اين داستان تخميت.كير خر تو كس مادرت كه توي انگل رو پس انداخت.برو طرز فكرتو درست كن وقتي ميبيني ملت واسه داستانت حتي نريدن.ان.پست فطرت

    پاسخحذف
  29. اوکی این داستان هیچ مفهومی نداره
    حتی فانتزی سکسی زنانه هم نیست
    نمی دونم چه کسی ممکنه از اینکه پیش برادرش با چند نفر سکس کنه لذت می بره
    این نشون از ذهن بیمار تو می باشد
    معلوم نیست خاصی کی رو تحریک کنی چون سه نفری کردن یه دختر فانتزی سکسی مردانه هم نمی تونه باشه
    خدا شفات بده

    پاسخحذف
  30. من با شما بچه ها هستم اگه کیرتون بلندشد نیاید اینها رو بخونید واقعن عذاب آوره

    خیلی تاثیر منفی داره باید یه فکر دیگه بردارید
    کاش یه خورده تو مملکت ما آزادی بیشتر بود این اراجیف رو نمی خوندیم

    پاسخحذف
  31. اخه بي ناموس چرا كس شعر مينويسي دايوس بي صفت شاشيدم تو نيم كره چپ مغزت

    پاسخحذف
  32. هرچه بگنددنمكش ميزننذواي ازان روزي كه بگنددنمك. خوك صفت بي غيرتي ك اين داستان رونوشته بدونه كه به اخرخط رسيده اريايي بودن واريايي زيستن لياقت ميخاد. تومردي!؟ همون زماني كه اين چرنديات رونوشتي

    پاسخحذف
  33. tavajjoh be harfe digaran nakon.akhe una hanuz too jahane sevvom hastan.
    nemigam dastane sexi khoobe.na.amma in ye dASTANE va toyi ke az zehnet ina ro dar miari ye honar mandi
    badesham ino begam ke un pesaraye hazrate adam ke ba khaharashun hal kardan va bache dar shodan una ram bayad fosh dada.
    ya un peygambar ke too 60 salegi ham vel nemikard va raft un ayishe ro gereft ro ham fosh dad dg.
    pas chera ina ro faramush mikonan va cheshashuno be rooye ina mibandan.
    badesham ina ke nazar midan age dust nadaran pas goh mikhoran mian mihoonan bad fosh midan.ina khodeshun in karan.
    to gamet nabashe

    پاسخحذف
  34. گه خوردن كار توئه نامسلمون
    گه مي خوري كه براي توجيه كثافتكاريهات از پيامبران مايه ميذاري
    دهنت ،كثيف تر از اينه كه اسمشونم به زبون بياري
    تخم حروم هستين همتون

    پاسخحذف
  35. خــــــــــــــــــــــــاك برســـــرت
    هوس باز.ريـــــــــــــدم تو دهنت

    پاسخحذف
  36. ای خواهرتو گاییدم...عجب پدرسگی تو باز..کیر تو کون بابات.با مامانت

    پاسخحذف
  37. خاک بر سرت لاشی .اون ننتو گایدم که تو رو پس انداخت

    پاسخحذف
  38. منم مثل بالایی ها ریدم تو کس ننت،اونی هم که ازت تعریف کرده بود یه ادمیه که باید رید تو کس ننش،ریدم توکس ننت،مادر جنده ریدم تو کس ننت،مادر قبهه ریدم تو کس ننت،حروم زاده ریدم تو کس ننت،بی پدر ریدم تو کس ننت،همه بجه ها ریدن تو کس ننت......سگ برینه تو کس ننت...شتر برینه تو کس ننت،فیل برینه تو کس ننت،زرافه برینه تو کس ننت،کرگدن برینه تو کس ننت....همه ایران برینه تو کس ننت،حالا ادرستو بده بیام خاهرتو بکنم و برینم تو کس ننت....

    پاسخحذف
  39. كيرم تو. دهنه خودتو ننتو او تخم جني كه به تو گفته ازين كس شرا بنويسي نكبت

    پاسخحذف
  40. خیلی کثافتی !
    از حیوون پست تری بد بخت بی غیرت خاک بر سر !!
    اصلا حیوونی که حتی به چنین چیزی فکر بکنه باید رید به هیکلش

    پاسخحذف
  41. گوه سگ زود انزال ان
    مدفوع حیوانی
    بی غیرت اشغال زبالهه

    پاسخحذف
  42. داش دمت گرم خوب سر كارمون گذاشتي. مردي تو

    پاسخحذف
  43. Khak to sar bi qeyratet k0nam la6i kir khar to k0n kh0det v ajit

    پاسخحذف
  44. کوس شعری بیش نبود بابا.

    پاسخحذف
  45. خیلی پستی از کس دادن خواهر لذت میبری بی غیرت اگه مادرتو بکنن خیلی بهت لذت میده امیدوارم در اینه ببینمت کونت بزارم و داستانت رو خودم بنویسم و تو این سایت بزارم تا همه لذت ببرند.

    پاسخحذف
  46. خیلی پستی از کس دادن خواهر لذت میبری بی غیرت اگه مادرتو بکنن خیلی بهت لذت میده امیدوارم در اینه ببینمت کونت بزارم و داستانت رو خودم بنویسم و تو این سایت بزارم تا همه لذت ببرند.

    پاسخحذف
  47. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  48. به نظر من که داستان خیلی جالبی بود.من که حال کردم چه اشکالی داره که آدم باخواهر خودش سکس کنه.شماها هم که اینقدر ادعای غیرتتون میشه اولا لطف کنیدودیگه به این وبلاگ نیاین دوما این قدر نگیدغیرت ایرانی عیرت ایرانی.غیرت ایرانی به تمدنشه که اونو هم اسلام نابود کرده
    OK????????????

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسلام نابود کرده؟؟؟ خاک بر سرت که نمیدونی هر چی داری از کجا داری.....سگ تو روحت که هنوز دوست و دشمنا نشناختی....تاریخ دان برو ببین از کجا شروع شد کی ایرانیا را روز 13 فروردین کشت برو تمدنتا بخون یه ذره بفهمی بعد حرف مفت بزنی انگل

      حذف
  49. کیرم تو دهنت .بدبخت ما با این گوه خوریات خر نمیشیم.کس کش مادر قهوه .جنده .بی پدر

    پاسخحذف
  50. کیرم تو کونت مادر جنده تخم سگ کونی ننه کسده اخه مجبوری کس بگی

    پاسخحذف
  51. آي قورموساخ چرا حرف مفت ميزني خر خوذتي همه به قدر كافي تجربه دارن ميدونن همش دوروغه ............................................آي كس كش

    پاسخحذف
  52. kos nanat madar jende lashi kiri khak to sare bi gheyratet konan k khodet abjito jendeh kardi vaghean barat motasefam kiram to sar dar heykal kirit konana nane ghahve koniiiiiiiiiiiiiiiiiii koskesh lashiiiiiiiiiiiii

    پاسخحذف
  53. هرکه لاشی بی ناموس خوارکسه اخرشه ای کس شعر رارو مینویسه اونهای ک میخونن نامرد کس خل تهشن اسم خودشون هم میزارن مرد کیرم تو کس اول تا اخرشون

    پاسخحذف
  54. کس ننه همتون اخه مادر جنده ها شماها که حرف از غیرت میزنین به کس ننتون میخندین که میاین اینجا بیام کون همتون بزارم اخه کس کشا ،
    خیلی گوه میخورین میاین سکس با محارم میخونین کس ننه ،
    شماها اول برین چادربکشین رو سرو صورت خارو مادرتون بعد بیاین زر زر کنین ،
    همین شمایین که ریدین تو ملت ،
    اول برین چشمای خودتونو رو خار مادر مردومو دختر همسایه ببندین بعد بیاین کس بگین ،
    میدونم الان با این حرفام میخواین بکوشینم ولی کیرمم نمیتونین بخورین
    با این حرفا میدونم که دلتون خورده ترک پس کس ننت کس ننت کس ننت

    پاسخحذف
  55. Dige adm har ghadr bikheyrat bashe msle to n?ishe

    پاسخحذف
  56. کس کش مادرت رو گاییدم . شماره خواهرت رو بده گروهی بکنیم تو هم جق بزنی . کس کش

    پاسخحذف
  57. اخه دسته بیل تو کس ننت دیوس اگر دسته بیل کمته تا تیره برق بکنم کس او خواهرت که تو کون کش بکشیش بکنی کونگه پیدات کنم جوری میشگافمت که دفع دیگه از مادر مادربزرگت شروع بکنی جریان بکشیهات بگی توکونی هستی کونی که پدر داد نه کرد پسر میده جریمه

    پاسخحذف