جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش.

داستان ( گاییدن مامان )

سلام
ماجرایی که میخوام تعریف کنم مربوط میشه به گاییدن مامانم که دو سال پیش اتفاق افتاد. یه روز بعد از تموم شدن امتحانات سال آخر دبیرستان تصمیم گرفتم برم شمال. رفتم خونه تا به مامان بگم که تصمیم دارم یه چند روزی برم شمال استراحت. در رو باز کردم و وارد خونه شدم. دیدم هیچ صدایی نمیاد. برام تعجب برانگیز بود چون همیشه اون موقع بابا خونه بود و مشغول گوش دادن به اخبار. گفتم شاید بابا هنوز نیومده. رفتم دم در راهرو. دیدم کفشای بابا هست اما چرا ماشینو ندیدم. خلاصه رفتم طبقه بالا. خواستم برم سمت اتاق خودم که دیدم سایه یه نفر افتاده رو فرش دم در اتاق بابا و مامان. رفتم جلو که دیدم در بازه. جلوتر که رفتم دیدم بله بابا جونم افتاده رو مامان و هی داره میمالونش. تو همین احوالات بودن که یهو تلفن زنگ زد. بابا یهو پرید و تلفن اتاقشونو برداشت. در ضمن اینو بگم که بابام جراح چشمه. خلاصه زنگ زدن و گفتن که عمل داره اورژانسی. لباس پوشید و رفت بیرون. منم قبلش خودمو قایم کردم. حالا مامان مونده بود تو کف کیر بابا. دیدم یکی از اسپری هاشو برداشت و میمالوند به کس قشنگش که مثل کس سفید برفی بود. مامانم 40 سالش بود اما مثل دخترای 20 ساله بود. خلاصه همینطور که مشغول دیدن حال کردن مامانم بودم جلق هم میزدم. دیدم مامان از جاش بلند شد. ترسیدم و به همین دلیل بلند شدم. اما تا بلند شدم سرم خورد به دستگیره در. یه هو مامانم برگشت و منوکه کیر کلفتم که تو دستم بود رو دید و فهمید که داشتم جلق میزدم. اومدم بلند شم که برم تو اتاق. مامانم سرم داد کشید گفت آشغال اینجا چه گهی میخوردی؟. من گفتم هیچی. گفت ای بد بخت عرضه نداری بری دختر بیاری حال کنی. اومدی نشستی حال کردن مامانتو میبینی جلق میزنی؟ اینو که گفت انگار یه پارچ آب سرد ریختن رو سرم. اومد و با همون بدن لخت دستمو گرفت و هولم داد رو تخت. گفت اینم مامانت با این بدنش خوب حالا زیارت کردی؟ پاشو برو. اینو که گفت نمیدونم چه حسی بود که نذاشت از جام بلند شم. مامانم گفت چته؟ بلند شو برو دیگه. گفتم آخه......گفت چیه نکنه میخوای با من حال کنی بی عرضه؟. میدونم که تو اهل دختر بازی نیستی. با این حرفای مامانم حس کردم دارم با زیدم حرف میزنم. خیلی با من ندار بود. گفتم یعنی اشکالی نداره با هم حال کنیم؟ گفت نه اما جلو بابات زیاد به من خیره نشو که شک میکنه. گفتم چشم مامانی. اومد و روم خوابید و با اون چشمای خمار و مست و حشریش گفت پسرم دوست داری ببینی از کجا به دنیا اومدی؟ گفتم مامان از خدامه. پاشو باز کرد و برگشت گفت بیا ببین. منم اول دیدم. بعد پریدم و شروع کردم به لیسیدن کسش. اونم برعکس شد و شروع کرد به ساک زدن. بعد از ده دقیقه گفت علی کیر میخوام. گفتم مامانی کیرم چطوریه؟ گفت مثل جوونیای باباته. گفتم پس میشه کرد تو اون کس هلویی؟ گفت این کس مامانته. مال خودته. هر کاری میخوای باهاش بکن. منم نامردی نکردم و کیرمو آروم کردم تو کس مامانم و شروع کردم به تلمبه زدن. بعد ده دقیقه آبم اومد و همشو خالی کردم تو کسش. بعدشم بلند شدیم و از هم لب گرفتیم. مامانم از تو کشوش یه قرص ضد حاملگی در آورد و سریع خورد. گفتم ای شیطون هر روز بابا رو سر حال میفرستی سر کار دیگه. یه نگاه خنده آمیز کرد و گفت از دست تو آدم فضول. به مامانم گفتم خیلی دوست دارم خواهرم سارا رو که دانشجویه و الان هم نیست رو بکنم. اونم گفت سارا پاره. یهو شاخ در آوردم. گفتم چطور؟ گفت یه روز حشری شده با خیار کسشو پاره کرده. تو دلم گفتم پس من مرده بودم؟. گفت اگه اومد راضیش میکنه که به من بده. آخه مامانم بعد از اون جریان خواهرم دیگه روش باز شده. کلی با خواهرم حال کردن. خلاصه من فهمیدم که تمام اهل خونه عاشق سکس خانوادگی هستن. یعنی فهمیدم که بابام هم خواهرمو گاییده. دیگه داشتم اسیدی حال میکردم. خوشحال بودم که دیگه کس به راهه.

۶۰ نظر:

  1. مرده شور خونوادتو ببره

    پاسخحذف
  2. خاک تو سرت کنم با اون مامان بیچارت :D

    پاسخحذف
  3. کیرم توکس مامانت وخواهرت با کون خودت کسکش عوضی

    پاسخحذف
  4. اگه مامانت خوبه شماره بده ماهم بزنیم

    پاسخحذف
  5. تو کف خودتیم مادر کونی

    پاسخحذف
  6. کیر تو اول و آخرت . کیر خر مش حسن تو کس ننت.کیرم تو غیرتتون کس کشای جاکش.

    پاسخحذف
  7. خودت کجای یه دیزی بخوریم

    پاسخحذف
  8. به آخرکارت فکرکن

    پاسخحذف
  9. خیلی بی غیرتی توکسکش عوضی خواهرت روبیارمن بگایم

    پاسخحذف
  10. خاک توسر احمقتون
    خدا از سر تقصیراتتون بگذره

    پاسخحذف
  11. مامانت کونیه یاجنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  12. بابا به اونجا که تو هستی نمیگن خونه اونجا جنده خونس اونم بابات نیست کس کشتونه خودتم که نگفته پیداست تم حروم کونی هستی

    پاسخحذف
  13. جراح چشم و دانشجو هم همون کس ننته کونی عقده ای

    پاسخحذف
  14. بابا اينا همه دوروغه

    پاسخحذف
  15. من اوایل با علاقه داستان های سکسی را می خوندم اما بعد از چند وفت متوجه شباهت های زیادی در بین همه اونها شدم که اکثرا دروغ بودنشان را نشان می داد. به عنوان مثال همین آقا پسر دبیرستانی که طبق گفته خودش اصلا سکس نداشته مانند افراد حرفه ای عمل کرده و با اینکه قبلش داشته جق می زده، مادرش براش ساک زده و بدون هیچ ماده تاخیری حدود 10 دقیقه هم تلنبه زدهخ. خودتان قضاوت کنید مگه میشه یک نوجوان اینجوری باشه؟!!بیشتر این داستان ها هدفدار و برای تاثیر بر نوجوانان برای تمایل به سکس خانوادگی دارند.

    پاسخحذف
  16. من واقعا برای همچین خانواده هایی متااااااااااااافم...
    البته مقصر جامعه است...

    پاسخحذف
  17. کل این داستسنهایی که میشنویم همشون کس شعره و دررووووووووووووووووووووووووووغه

    پاسخحذف
  18. کوس کش بی غیرت آدرس بده تا ما هم حال اون مادر جنده را ببریم
    همه اینها دروغ است خر نشید دست به کار اشتباهی بزنید
    مگر دختر وزن تو شهر وبازار کم هست.
    مرتیکه بی غیرت...اه توف لعنت به اون شیری که خوردی....

    پاسخحذف
  19. تخم سگ کس ننه ای که این هارو مینویسه از گوه صدام هم کمتره

    پاسخحذف
  20. مادر جنده های کافر اینها چییه مینویسید

    پاسخحذف
  21. کیر خر تویه کس ننت تا سیر کیر بشه

    پاسخحذف
  22. قابل توجه اوناییکه میان تو اینجورسایتها اولا اگه اینقد مسلمون وغیرتی هستی چرا بااینهمه زحمت وبااستفاده از فیلترشکن میای تو این سایتها اول میایی میخونی لذت میبری جلقتو میزنی بعد فش میدی واقعا از همه بدتری پوفیوزتری اگه میدونی روحیه خرت نمیخونه نیا بدبخت عقده ای

    پاسخحذف
  23. من دنبال همچین کسکش میگردم

    پاسخحذف
  24. در بالای سایت نوشته این داستان ها واقعی نیست خواب مرتیکه گوه میخوری این ها رو می نویسی خدا کنه یکی بدتر از خودت ناموستو بکنه فیلمش را بگیره عکس لختش هم بگیره تا درس عبرتی باشه برای تو وامسال تو دست رودست زیاده

    پاسخحذف
  25. فقط برای گوشزد اون کسی که این داستان رو نوشته
    همه ی ما میدونیم اطلاعات ایران بسیار قویه واگر روزی اعضای این وبلاگ لوبرن دیگه باید از زندگی خداحافظی کنند

    پاسخحذف
  26. اون کس ننه ای که از این ها دفاع میکنه و خوشش میاد بلاخره با من ترتیب ننشو میدم یا اصلا خودش

    پاسخحذف
  27. چي دارم بگم ولي كست او نت مادر قوه

    پاسخحذف
  28. کیر نو ننت و خواهر جندت. کونی.نکنه باباتم کونیو خبرنداری اگه هست بگو بیایم خونوادگی جرتون بدیم.
    با تشکر از کس ننت..........A27

    پاسخحذف
  29. این داستانها همش درووووووووغه دروغ ...من موضوع پایان نامه ام معضلات اینترنت هست وگرنه کاری به این چیزا ندارم که اومدم...آقای بی غیرت و بی ناموس...غیرتت از یک خوک هم کمتره که توی اوهام و خیالات خودت مامانتو خوارتو میگایی بعدش میایی اون چیزی رو که خواب دیدی مینویسی...خاک تو سر احمق نفهمت...بی ناموس پست ...خطاب به اون آقایی هم که طرفداری کرده گفته میاین میخونن جلق میزنن بگم ما مثل شما اینقدر سست نیستیم که با خوندن تا کس شعر الکی خودمونو بمالیم...خرفهم شد؟

    پاسخحذف
  30. ایول پایان نامه همه شما ایرانیها عقده ای بدبخت هستید غریزه جنسی خدا داده و نسل بشر اینگونه تولید شده حالا به هر نحوی همتون اینکارا رو انجام دادید اینجا که میرسه آیت ا... گه خور خامنه ای ولدزنا میشید خاک بر سر شما که فکر میکنید آدم خوبه هستید

    پاسخحذف
  31. کس کش یک بهتر بنویس تا حال کنیم..من که باهاش کلی جلق زدم. :)

    پاسخحذف
  32. کیر میوبه خامهنه ای مونده بود بره تو کس ننت فقط آخه کس منگ کسی با ننش این کارو مینده؟

    پاسخحذف
  33. خوشبخت اگرخاربکارت لاله وریحانه دراید/بدبخت اگرمسجدازأینه سازیاسقف فزوریزدیاقبله کج آید.اگرپشت راست یادورغ استید اعلان کنید ‏/مدیر سایت ‏

    پاسخحذف
  34. من اسم سایتتان را از حرفهایی که میان جوانای 17 -18 ساله ردو بدل میشد شنیدم
    متاسفم که داستانهاتون چه راست و دروغ چنین منظره زشتی از رابطه جنسی ارائه میده در صورتی که یه امر ذاتیه و از جانب خدا که در وجودهر زن ومردی نهاده شده. داستان تکان دهنده ای بود که چه راست و چه دروغ منظره زشتی از خوی حیوانی انسانهایی که هیچ حرمتی برای کلمه مادر -پدر - خانواده قائل نیستند را ارائه میداد
    ((مادرم پدرم با حفظ حریم خصوصی و خلوت خودت و همسرت با بچه هات میتونی جلوی این دست اتفاقات رو بگیری
    اگه اینطوری باشد پس چه فرقی میان انسان وحیوانه
    جامعه امروز به اندازه کافی کثیف هست پس حریم امن خانواده رو به گند نکشید
    حالا میفهمم که چرا سایتهای از این قبیل فیلتر میشن و ممنونم از اینکه هنوز افرادی هستن که به فکر ایران و ایرانی هستند
    به خدا که تو جوامع خارجی هم برای خانواده حرمت قائلند

    پاسخحذف
  35. چيكارداريدبيچاره رو حالا بگو عزيزم ميشه منم مثل داداشت حساب كني تابتونم ازكس وكون ننه وابجيت استفاده كنم

    پاسخحذف
  36. به نظر من این داستانها همه دست نوشته اسراییل است تا جوانان ایران رو به انحراف بکشند

    پاسخحذف
  37. خاک تو اون سر بی غیرتت کنم بد بخت جقی برو همون جقتو برن خاک تو سرت باشه

    پاسخحذف
  38. مادر جنداتو گايدم خاهرت به منم ميده خوب ميكونم

    پاسخحذف
  39. میشه ماروهم جزو خانوادت کنی.

    پاسخحذف
  40. واقعا چرا ایرانی جماعت اینجوریه 1 نفر اولش فحش داد بقیه پشتش رو گرفتن من نمی خوام از شما بگم با خودم شروع میکنم . به خدا قسم که تا اینجا سایت هم که اومدم هنوز داستان رو نخونم اما خواهش میکنم ایرانی عزیز نخون که بخواهی بعدا فحش بدی . این داستان ها هم از سوی شیطان پرستان با هدف سست کردن ایرانی ها نوشته میشه من خواهش میکنم که اگر به تفریح سالم سایبری نیاز دارید به سخنان استاد علی اکبر راءفی پور گوش کنید خیلی زیبا حرف میزنه فقط کافی حرف هاشو گوش کنید که بفهمید چه کسی این داستان هارو می نویسه . ممنون !

    پاسخحذف
  41. به نظر من پاک ترین و مطهر ترین کلمات مادر مادر مادر و پدر پدر و باز هم پدر هست.همه دوستانی که این نوشته رو میخونن فقط 5ثانیه به محبت ها و سختی ها و استرس های مادر و پدرتون فکر کنید تا ببینید چقدر سخته یه بچه رو بزرگ کردن. اگر راه میری حرف میزنی و برا خودت کسی شدی بدون بی زحمت نبوده.به هم فحش ندین.وقتی دشمن (هرکسی که بد آدمو بخواد) بیاد. ماییم که باید با هم باشیمو جلوشو بگیریم.

    پاسخحذف
  42. مرد که خر اون چه کیر ی بود که تویی کس مامانت کردی باید اون قطع و خودت در خیابون قطار بخوابی تا قطار ترا هم بکشد که تو لایق کشتن هستی

    پاسخحذف
  43. من طرفدارش نيستم،ولي ميگم :اخه چرا فش ميدين؟

    پاسخحذف
  44. من بجاي اينكه مادرشو بكنم!!!! همه ي شمارو ميكنم ميديني چرا؟؟؟؟ اخه مادرش مثل داستانش واقعي نيست!!! ولي شما همتون واقعي هستين!!!! همتونو ميكنم

    پاسخحذف
  45. کس خواهرت چرا وقتو الکی تلف میکنی این کس شعرا تحویل ملت میدی کونت میخاره کونی!!

    پاسخحذف
  46. من این داستانو نخوندم ولی خیلی بی غیرتی ک تو رویاهات مادرتو گاییدی بعد داستانشم اینجا گذاشتی
    تو روت میشه ب خودت بگی آدم
    روت میشه ب خودت بگی ایرانی با غیرت
    خاک تو سر بی غیرتت

    پاسخحذف
  47. از طرف من کون وکس مامان و خواهرت رو ببوس ماکه نمی تونیم با مامانمون سکسی داشته باشیم

    پاسخحذف
  48. منم مثل همه واقعا شاکی شدم. ولی هیچ کدوممون جای اون نبودیم. پس قضاوت نمی کنم.

    پاسخحذف
  49. کس بیبیت با بیسکویت

    پاسخحذف
  50. ham khodeto gaeedm ham madare jendato

    پاسخحذف
  51. منو بابام داشتیم مادرتو میکردیم وقتی داشتی این داستانو سر میکردی مادر جنده

    پاسخحذف
  52. سکس یک غریزه است.حتمادرفکرخیلی هامون سکس بامحارم پیش اومده ولی برای من هضمش هم سخت بود چه برسه...اینها یک نیت دارن واون خردکردن جوانان ماست اینهاهمه مارا نشانه گرفتند

    پاسخحذف
  53. تس تش تونی بلو تفدسی تو بدن

    پاسخحذف
  54. شما ها ک میخواین فش بدین چرا داستان میخونین یا داستان نخونین اگه هم میخونین فش ندین من همش دارم تما نظرارا میخونم ندیدم یکی بگه خوب بود همش دارن فش میدن

    پاسخحذف
  55. اگر فقط یک نفر به خاطر این داستان مرتکب گناه بشه بخشی از گناهش رو به حساب نویسنده مدیرسایت و تمامی کسانی که در نشر این داستان نقش داشتن نوشته می شود

    پاسخحذف